Snart helg..

Nu är det snart helg igen och jag vet inte när jag senast längtade så mycket efter en helg. Jag är så sliten, totalt finito! Massa att ta igen på jobb efter påsken. Börjar dock komma i fatt, men jag förstår mig inte helt på vad som sker med systemen. Saker som tidigare varit i systemen är plötsligt borta och då måste jag gå in i andra program och ordna det igen, där ska det fördela sig över natten och sedan ska systemen fungera igen dagen efter. Är inte första gången det sker, så jag vet vad man ska göra. Men vad fan gör man när det inte fungerar som det ska och det resulterar i att man inte får utfört jobbet man måste göra? Inte vet jag!! Jag skickade iallafall iväg ett mail där man säkert kunde läsa hur irriterad jag är på att det inte fungerar som det ska til både systemansvarig och chefen, får se om det ordnar sig till imorgon, 2 veckor för sent..

I helgen är jag gräsänka, Stian ska på hyttetur med Møgh, Oddvar och några till, ska typ hygga ved och ordna och ha sig. Själv tänkte jag göra slag i saker och köpa mig de byråerna som jag funderade på sist jag var gräsänka. Så står de bara här när Stian kommer hem och då kan han inte säga något! Men det blir en del jobb i helgen också, är ju inte bra att vara helt ledig... eller?!

Nästa helg ska jag bo på Kollen och passa 3 söta barn hela helgen, det blir mysigt! Tänk det är ett helt år sedan jag var med dem i Karibien, tiden går fort!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Så som du brukar handla annars, skor kanske? :) Det är skönt att vara själv ibland, om än så bara för ett par dagar. Vems stuga är det de ska till?

2008-03-27 @ 19:38:01
URL: http://sophiela.blogg.se
Postat av: Caroline

Skönt att vara själv ibland med...bara göra grejer DU tycker om :) Kram

2008-03-28 @ 21:47:14
URL: http://heybaberiba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0