Lång helg!

Helgerna borde alltid bestå av 3 dagar! Det är ju helt underbart!! :) Iallafall i detta vädret!

Lördag var vi som jag tidigare skrivit en liten tur i Sverige med Anne och Tore. Blev mycket god mat till frysen! Så nu ser jag fram emot all grillning i sommar ;o) På kvällen var det Frognerparken och grillning, vi och några tusen andra. Men det bästa med Frognerparken är att man behöver inte sitta "i knät" på någon annan, där är alltid plats. Några besök av brandbilen blev det (folk kastar engångs-grillar som inte slocknat helt i containern) och lite ut på kvällen var det en hel del polisbilar som patrullerade. Lite action blev det också när vi var på väg hem. Jag såg en liten polisbuss köra förbi oss och den andra körde precis bakom oss på gångvägen. Innan jag visste ordet av det så kom det poliser springande framifrån och bakifrån. Brevid oss föll de ena polisen och personen de jagade. Personen de tog var en av de som satt 5-6 m ifrån oss under hela kvällen. Vi vet ju inte grunden till varför de tog personen, men vi hörde hur det gänget snackade under hela kvällen och jag kan väl inte säga att jag är förvånad... Vi stannade inte för att se vad som skedde utan fortsatte gå med en gång, så vad som hände vidare vet jag inte.

Annars har helgen mest bara bestått av slappande, tennis, gå på tur och hemmalagad pizza. Nu är det städning som står för tur innan jag ska bort till svigers och inviga den nya grillen. :o)


Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du får en jättebra dag :)

2008-05-12 @ 16:46:28
URL: http://www.jessi.se
Postat av: elin

hej a tack for halsning! :D
intar oslo pa fredag och stannar tills sondag. ska bo pa hotell pa frogner, vid solli plass.
sedan blir jag hemma hela maj och juni!
har samma svenska och norska nummer pa mobilen, sa hor av mig da jag kommer till norge-landet pa fredag sa kanske vi kan ses under helgen! (har ej mobil med mig nu)
pusspuss
pusspuss

2008-05-13 @ 01:36:05
Postat av: Caroline

Hej gumman! Hur var 17:e Maj? Kramar

2008-05-19 @ 10:25:58
URL: http://heybaberiba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0