Lika dålig på detta som alltid

Jag har sagt det förr och säger det igen. Rubriker och jag är inte vänner. Jag är så otroligt lite kreativ när det gäller rubriker.

Söndag idag, det betyder dagen Stian kommer hem igen!! Det blir mys!! Ska baka hemmalagad pizza och funderar på att köra upp och överraska honom på Gardermoen. Men vi får se hur det blir med det. Först och främst måste jag ta mig til svigers för att hämta bilen. Satte den där igår när jag skulle ut och äta med Stians bröder och några vänner till dem. Vi var på Villa Paradiso på Grünerløkka. Väldigt mysig resturang, med otroligt god italiensk pizza.

Fredag kväll var jag ute och åt med Anne och Mari, det var minst lika trevligt! Då var vi på Yayas på Majorstuen. Jag har hört mycket om restaurangen tidigare, men aldrig varit där. Men det var en väldigt mysig thailändsk restaurang. Det var som att sitta på en restaurang i Thailand, fågelkvitter och inspirerande musik, plötsligt blev det kolsvart och det började "ösregna". Ett ställe som verkligen kan rekommenderas!

Igår på dagen var jag på Colosseum Spa och fick en timmes massage. Helt underbart!! Jag bad henne om att konsentrera sig på rygg, skuldror och nacke eftersom jag haft ont där ganska länge. Hon var verkligen duktig, ställde massa frågor om hur det uppstått, vad jag gjort för att göra det bättre, om jag varit hos läkare osv. Jag berättade som det var och vad läkaren hade sagt. Då blev hon riktigt arg och berättade att hon i vanliga fall jobbar som fysioterapeut. Problemen jag har kräver behandling och inte bara smärtstillande, det gör ju inte saken bättre. Så hon jobbade med musklerna i en timme och sa att hon märkte redan att det blivit lite bättre, men det är långt ifrån bra. Givetvis rekommenderade hon mer behandling så det får jag väl beställa snart igen. Men det var verkligen skönt att få en typ av bekräftelse av henne om att jag inte bara hittar på och går och går och ojar mig om smärtorna.

Därefter var jag på P.O.P på Steen & Strøm för att handla till syster. Inte lätt att vilja ha saker som inte längre säljs i butik. Då får man leta runt ÖVERALLT till man hittar någon som har det undangömt nere på lagret. Men vi hittade det till slut, det är ju huvudsaken! :o) Imorgon är den stora dagen, verkligen spännande!!!

Kommentarer
Postat av: Elin P.

Vi får se till att ses och äta middag ute oftare än förra gången när jag flyttar upp igen! :D Puss

2008-09-22 @ 17:27:43
Postat av: Josse

Saknar dig!!!

2008-09-22 @ 22:22:30
URL: http://korrelito.blogg.se/
Postat av: Sophie

Moster, Skrev ett långt inlägg till dig igår men det kom tydligen inte med! =/ Tack för hjälpen med P.O.P, supersnällt. Skulle den utgå ur sortimentet lr ?

Blidde inget igår men i morgon är det daxs!!! =)

2008-09-23 @ 13:42:24
URL: http://sophiela.blogg.se/
Postat av: williams mamma anna

hej hopp hoppas solen lyser i norge med här är det en fin höst



kram

2008-09-24 @ 23:21:57
Postat av: williams mamma anna

hej hopp hoppas skara vistelsen var bra



kram anna

2008-10-08 @ 22:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0