Best buy.. på länge iallafall..

Är underbart att känna att något man lagt ner en del pengar på verkligen var ett super köp. Speciellt när man också fått lite kommentarer för att man la så mycket pengar på något som faktiskt finns mycket billigare. Jag köpte innan jul en underbar rosa morgonrock till mig själv för en hel del pengar, men hey.. it´s my choise! Stian var en av alla dem som var väldigt negativ till att jag faktiskt betalade så mycket för denna morgonrock.

Imorse kom han upp från duschen med den på sig och sa "varför köpte du en rosa morgonrock när du skulle ha en ny?". Haha.. jag är väl inte dum heller! Jag köpte en rosa badrock för att jag visste att det var underbar kvalitet och om jag tagit en neutral färg så hade jag aldrig fått använda den själv.. Så gick det med min förra morgonrock som var mörkblå, den tog han den också, men nu när han har fått ärva den så vill han hellre ha min rosa sköna morgonrock.. but, it´s mine!!
Framtida present kanske??

Över till en helt annan sak... Stian är ute och skottar på terrassen, som han sliter! Det är mycket snö och tungt är det. Kanske han förtjänar en ny morgonrock?? :o)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Duktig han är. Lite deprimerande att höra att ni fortfraande har massor av snö. Fast å andra sidan jag har fått skrapa rutorna flera dagar denna veckan :( Kram

2009-04-02 @ 20:37:45
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0