Vad gör man egentligen?

Är så trött på att vara sjuk. Vill egentligen inte klaga, men nu har jag snorat, hostat och haft ont i öronen i 2veckor. 2 besök hos farbror doktor och nu vill han att jag ska låta kroppen få lugn och ro för att bli frisk. Ska vara hemma resten av veckan.. Problemet är bara att jag har skit tråkigt, vad gör man likom hemma på en vardag? Tips mottas gärna! :o)

Bortsett från att klaga på förkylningen så är allt egentligen toppen!
Sovrummet är färdigt, vi har bara målat om, men det blev väldigt bra. En förändring vi var nöjda med :o)
Grillen är inköpt, ganska stor med plats til riktigt stora saftiga flintstekar och nu har vi också köpt utemöbler till trädgården. Kan nästan inte vänta med att få använda det! Har funderat på om jag skulle gå ut och skotta på terrassen bara för att få den snöfri. Ligger tyvärr väldigt mycket snö fortfarande. Pratade med grannen här om dagen, han tror att vi har snö minst till 17 maj. *suck* Men jag är ju som sagt inte i toppform så jag orkar inte ge mig på det nu.. Kanske i helgen??


*Love*

Kommentarer
Postat av: Caroline

Det klär Stian med en baby i famnen ;) Tips: Läs en bra bok, sortera garderoben, hör av dig till folk du kanske försummat, shoppa på nätet. Kramar

2009-04-01 @ 15:01:33
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: E

Skriv brev som back in the old good days ;)

2009-04-01 @ 15:08:22
Postat av: anna matilda

hej snuppa, uff vad tråkigt med förkylning :( skall jag skicka mirakel piller ;) kanske inte kommer genom tullen :S jätte söt Tante barn du har.

Längtar massa att komma o hälsa på er i sommar, just nu rullade sommar är kort in på ipod! Tänker på dig och hoppas du blir frisk snart



Stor krya på KRAM

2009-04-02 @ 04:02:06
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

Tror detta är första gången jag svarar på kommentarer som alla andra brukar göra :o)

Carro- Ja, det är tur att man kan låna dem lite då och då och sedan lämna tillbaka dem :o) Är inte helt klar för en dygnet runt ännu.

Elin- ja, kanske det kanske.. men då behöver jag lite mer info.. tex på vilken gatuadress du befinner dig på.

Anna- mirakelpiller gillar jag. Du har inget som trollar bort några kilo i löpet av natten också? ;o) Ja, visst är han söt, världens finaste! Ja, så klart måste du ta en tur i sommar, vi får planlägga det snart, mycket som sker vettu ;o)



kramkalas!

2009-04-02 @ 11:27:33
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0