Sommaren är kort..

Ja, det får man væl verkligen sæga om denna sommaren. Hallå, var tog den vægen??
Metrologerna hade lovat oss en toppen sommar, den måste jag ha missat. Jag upplevde 2veckor med super væder, resten regnade bort. Men vædret får man tyværr inte gjort så mycket med så det hjælper heller inte att klaga. :o)

Sommaren har varit fin trots vædret. Jag har varit hemma i Sverige vældigt mycket. Startade med att åka hem och øverraska på fødelsedagen, blev hemma i en vecka. Veckan innehøll møhippa før Carro, fødelsedagskalas før mig och syster, svensexa før min bror (då blev jag barnvakt) och givetvis så var jag tvungen att få med mitt ett GP-lopp i Skåneveckan. Trevligt att møta folk man inte sett på vææældigt længe. :o)

Vid hemresa tog vi med oss værldens bæsta Anton och hans førældrar. En snabbtur hem till Skytta en dag innan vi styrde bilen mot Tvedestrand och myste dær nere i en vecka. Den ena dagen fick vi 90mm regn, haha.. forsar i gatorna!

Två helgturer till har jag varit i Sverige. Den ena var Victorias møhippa, en møhippa som resulterade i många stora blåmærken. Och den andra var Carros och Mickes brøllop. En helt underbar dag, underbart brudpar och allt klaffade, tyckte iallafall jag. Ja, det var helt enkelt otroligt fint.. Jag låter bilden tala før sig sjælv :o)

En helgtur ær kvar. Min bror gifter sig med sin ælskade Victoria. Jag glæder mig otroligt mycket, de kommer helt sækert också att vara otroligt fina. :o)

Igår var jag førresten på Intersport Oslo GP, ett STORT cykellopp hær i Oslo, till førmån før cancerfonden.
Det stora dragplåstret var Lance Armstrong och det kom ca 60 000 pers før att se detta loppet. Banan var 1km lång, så det gick fort och det var tættpackat med mænniskor. Men en upplevelse før livet :o)
Møtte också en gammal cykelvænnina som ska flytta till Oslo. Det kan bli kul!
  
                                                                  

 GullungenAnton blir førresten 6månader idag, GRATTIS moster ælskling!

Sommaren har inte bara varit guld och røda rosor.
Tyværr så har vår ælskade farfar (Stians farfar) læmnat oss efter en kort tids sjukdom och en gammal vænninna var med om en tragisk olycka som tyværr avslutade hennes liv. Så kænslorna och tankarna har varit i en vældigt berg och dalbana i sommar.

Det ær så hemskt hur snabbt livet kan vænda och det påminner en om att man måste vara rædd om næra och kæra. Det ær viktigt att man berættar før dem hur mycket de faktiskt betyder før en.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för att du var med och gjorde vår bröllopsdag till en underbar dag. Allting var perfekt! Du är en fantastisk vän! Love you! Kramar

2009-08-20 @ 22:06:54
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Josse

Stor kram tillbaka...vi får vara starka och leva för dom också. Kärlek <3

2009-08-24 @ 10:17:29
URL: http://korrelito.blogg.se/
Postat av: Sophie

Tack ännu en gång för en mysig tur hos er och sen i Tvedestrand. Alltid lika mysigt att få komma dit! Hoppas vi ses snart igen. Kramar <3

2009-08-31 @ 12:40:59
URL: http://sophiela.blogg.se/
Postat av: Andrina, mina gömda tankar och åsikter

Jodå.. Sommaren tog slut, mer än så var det inte.. Saknar det väl lite, men man får väl ta vara på den korta tiden som kommer

2009-09-23 @ 21:24:26
URL: http://andrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0