Veckans inlägg

Fantasifull rubrik :o)

Nu går tiden otroligt fort, sedan sist har det hänt en del.
Stian har fyllt år, det blev firat med några familjemedlemmar hær hemma. Vi har fått fram julgardiner och ljusstakar, som på beställning kom snön natten til 1 december. Natten till idag kom också den riktiga kylan, -14 grader visade tempraturen precis innan jag skulle gå till bussen. Brr!!!
Igår var vi på juleverksted hemma hos Lisbeth och barnen. Glögg, pepparkakor, clementiner och julpynt.. :o)
Känner att julstämningen sakta kommer smygande...

I måndags på jobb fick jag plötsligt för mig att nu är det nog! Sagt och gjort, jag gick ner och beställde klipptid och slingor. Över 3 timmar senare var jag mycket fattigare och hade mycket mindre hår, slingorna syns inte så extremt mycket, men det räcker för mig. De som känner mig vet att jag är ganska feg när det gäller att göra något nytt med mitt hår. ;o)

Fredag sätter vi oss i bilen och kör mot söder, destinationen är Göteborg. Det gläder jag mig till!!
En helg i Göteborg, hotell, god frukost, god mat, julmarknad på Liseberg, alltså bara mys! Någon som har ett bra tips på resturang som vi bara inte får missa så säg gärna till!

Kommentarer
Postat av: Caroline

En fin och mycket prisvärd restaurang ligger i Gothia Towers, Heaven 23 :) Annars finns alltid Hard Rock Cafe´.Kram

2009-12-02 @ 18:43:50
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: E

Och så en bild på din frisyr tack ;)



Sushi slår allt, iaf just nu för mig..!

2009-12-02 @ 20:51:04
Postat av: Sophie

E - Det ska MKT till innan Linda ens får tanken av att äta sushi! :) Hoppas att allt är bra, Kram!

2009-12-03 @ 15:11:07
URL: http://sophiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0