Gott Nytt År!!

Då var det tid igen, ett helt nytt år.
Jag hoppas att alla har haft en fin jul och en riktigt god start på det nya året. :o)

Jag hade en riktigt fin jul hemma. Var skönt att vara hemma så länge, men hey.. var tog tiden vägen?
Fick iallafall mycket kvalitettid tillsammans med vänner och familj. Jag bryr mig inte så mycket om julklappar längre, huvudsaken är att jag får vara tillsammans med nära och kära. Men jag fick iallafall allt för mycket som var väldigt fint. 
* Presentkort så jag kunde köpa ett nytt duntäcke, det behövde jag verkligen!! :o)
* Lite underkläder (ja, jag önskade mig faktiskt det och fick precis det jag önskade mig)
* Dammsugare, vet inte helt vad den heter, men den dær populära Electrolux..
* Pengar, behövs alltid!
* En hemmagjort superfin "tavla", eller vad ska man kalla det Carro?? Vet precis var jag ska ha den iallafall
* Resväskor
* Bidrag till ny frysbox på Bregneveien
* Lite böcker
* Massa annat smått och gott... :o)
Tusen tack allihop!!

Nyår firades på Hagan med goda vänner. En trevlig kväll som tyvärr kunde slutat riktigt illa. Ett sånt batteri med fyrverkerier ramlade när första smällen gick av och då började den skjuta mot oss. En gick rakt förbi mig och smällde ordentligt inne på en terass. En vännina blev dock "träffad", ett skott brände av massa hår vid hennes panna, så nu är hon hårlös på ett område på ca 3*3cm. Som tur var så hade hon inte synliga skador i ansiktet, men hon luktade riktigt bränt!

Nu börjar det närma sig vår flytt. 4 dagar kvar på Jar, det känns lite vemodigt..
Har packat massor de sista dagarna och nu är det väl mest mat på köket och kläder kvar. Men nu känner min kropp att jag är sliten. Känner mig inte helt bra, har en jobbig torrhosta, ont i halsen, lite tungt att andas och är ganska slö. Med 2-3 dagars vila så tror jag att det ska bli bra. :o) Meeeeen.. det är inte helt lätt att ta det lungt när jag ska packa allt och samtidigt "passa upp" Stian. Han gör ju det han kan och han kan ju inte hjälpa att han inte får gjort så mycket.. men jag gläder mig massor tills han får av gipset och iallafall kan köra bil igen. Bara en sån liten sak underlättar massor för mig.

Men 2009 är igång och det är mycket som ska ske under året. Jag gläder mig väldigt till allt, det blir många och stora förändringar.. :o)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag vet i katten vad man ska kalla "den" men tavla är väl ganska bra ;) Hoppas Stian också gillade den. Kramar

2009-01-11 @ 20:29:49
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Sophie

Bara 2 dagar kvar tills ni får huset nu, spännande! Ska bli kul att komma upp sen till sommaren och kolla hur ni fått det, kanske kommer tidigare men det får bebis utvisa :)

Vi börjar bli stora hahaha! =))

2009-01-13 @ 10:12:11
URL: http://sophiela.blogg.se/
Postat av: anna matilda

hej vännen, hur gick flytten?? Antar att du är helt slut nu! Stakkar, önskar att jag hade kunnat varit där och hjälpt er :D hoppas allt bra...du kan få köpa min komode och måla den vit! jag har ju nästan hela serien i eikfaner, så om den skall vara vit får ni måla ;o)finns de inte kvar på ikea? STOR KRAM

2009-01-22 @ 01:50:37
Postat av: Sandra Ajax

Svar: Det var en 1:a, som inte blev våran. Tanken är väl att mina föräldrar ska köpa en lägenhet som investering, men det är mycket möjligt att jag får hyra den av dem då ;)

2009-02-05 @ 18:51:43
URL: http://sandraajax.se
Postat av: therese

Intresserad av att få en gratis bloggdesign. Hör av dig för just nu är jag extremt uttråkad haha

2009-02-05 @ 19:45:04
URL: http://pixiedoll.blogg.se/
Postat av: naddie.

tack :)

2009-02-05 @ 23:31:53
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0