Snart semester!

2 dagar kvar till 2 veckors semester, glæder mig väldigt mycket.
Men gud så mycket saker man måste hinna med precis innan semester, jobba undan massor, få ordna hemma och så ær det något jag inte vill skriva så mycket om nu som tar mycket av vår tid och det ær det vi prioriterar mest just nu.

Men om 2 dagar ær jag hemma! Hemma i Landskrona :o)
Stor karneval i helgen och det brukar vara den helgen på året man træffar alla gamla vænner och klasskamrater. Har redan några dejter som jag ser fram emot. Planen ær att vara i Sverige ca 1 vecka och sedan åka till Tvedestrand den sista veckan. Då får vi dock sællskap av Sophie, Olof och Anton. Ikvæll var jag en tur hos snælla Anna Stina (Gizmolinas) och hæmtade en matstol som jag fick av henne, tanken är att Anton kan ha den nær han ær hær. Tusen tack! :o)

Nu ska jag jobba lite innan jag ska se till att Stian har fått med sig allt han ska ha med, eller allt jag tycker han ska ha med ;o)

Ønskar alla en super sommar, vi får satsa på att det fina vædret kommer tillbaka snart! :o)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Superbra med en matstol till Anton! :) Snart ses vi och vi längtar!

2009-07-08 @ 21:54:29
URL: http://sophiela.blogg.se/
Postat av: Caroline

Wow, värsta kändisen nu ;) Gratulerar med dagen min vän! Kramar

2009-07-09 @ 03:24:05
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0