Here we go again..

Ca 3 veckor sedan sist, har ju hänt en del sedan dess. Men... jag är en periodare, så är det bara.
Det gäller både med att skriva inlägg och att kommentera andras inlägg. Sorry..

Syster och Olof har nu fått världens finaste Anton. Vi stack hem på expressbesök när han var en vecka gammal. Har lite dåligt samvete för att jag inte sa det till någon, men vi hade bara tid att besöka guldklumpen eftersom vi bara var hemma 1,5 dag. Lovar att ha lite bättre tid nästa gång. Anton var/är så otroligt söt, liten och gosig! Grattis till världens finaste son! :o)

Jobbet är väldigt mycket just nu, många sjukskrivningar som ger mer att göra för alla andra. Men det är bara att bita ihop och komma igenom det. Får hoppas att mina kollegor blir bättre snart, är väl egentligen det som är det viktigaste..

Helgen har spenderats på hotell i Lillehammer med Stians jobb. Det har varit väldigt skönt att bara koppla av. Äta gott, sova gott och umgås med trevligt folk.

3,5v kvar till påsken, tiden går otroligt fort så jag ser fram emot lite långledigt. :o)

Nu är det dock tid för fotboll på TV och jag måste jobba lite..

Kommentarer
Postat av: Caroline

Pratade med din far och han berättade att ni hade varit hemma en snabbis :) När blir nästa gång? Kramar

2009-03-15 @ 18:58:27
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: Anton

Hej Moster! Anton här som skriver med hjälp av mamma :) Snart kommer du hem igen på besök och det längtar jag redan efter! 1 månad idag och jag bara växer och växer =) Puss från Anton

2009-03-20 @ 18:58:25
URL: http://sophiela.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Tack för din kommentar på min blogg. Nästa gång du ser mig & Johanna så måste du lova att du kommer fram och hälsar på oss ! :) Önskar dig en underbar weekend ! Kram! :)

2009-03-20 @ 21:58:14
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0