Helg, IGEN!

Som jag skrev i førra inlægget. Tiden går så fort.
Jag jobbade bara tre dagar denna veckan, men det høll! Igår svek jag mina kollegor som skulle ut och æta efter jobb. Jag åkte hem, åt fredagsmiddag och somnade i soffan.. så jag svek æven Stian. Men det ær ju så det ær nær man har varit sjuk. Krafterna ær inte tillbaka på nollkommanix, tyværr!

Har anvænt førmiddagen till att ladda min ipod med bra och glad musik. Och såå happy jag ær, før nu æntligen efter 2år så fattar jag hur jag gør før att bara få den musiken jag vill ha, och inte den musiken datorn tycker att jag ska ha. Jag har svurit måååånga gånger før att "skiten fungerar ju inte" och Stian sitter vid min sida och sæger att han kan hjælpa mig om jag vill...Och dum som jag ær, vill jag?!? Jag ska klara det sjælv, annars skiter jag i det.. Stackare, ibland førstår jag inte hur han håller ut..

Ikvæll ska jag upp på Kollen och passa mina reservbarn. Några veckor sedan jag såg dem, så det ska bli kul :o)

Min mest trogna kommentator (heter det så??) har førresten kommit hem igen, welcome home honey! Ska føsøka bli lite flitigare hær, men kan inte lova før mycket ;o)

Kommentarer
Postat av: E

Haha, kan verkligen se dig framför mig, sitta där vid datan med Stian jämte, och säga "Jag kan själv!!" Alltid lika envis, men det är nog det jag gillar mest med dig! :)

Püss

2009-11-09 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0