Bättre sent än aldrig..

Det är väl så man säger? ;o)
Jag vet att jag är extremt dålig på att uppdatera här. Jag har bara inte blogg-inspiration eller vad man säger..
Har som vanligt hänt väldigt mycket sedan sist.

Det allra största är så klart att min bror och hans fina flickvän har gift sig. Det skedde sista helgen i augusti. De var otroligt fina, killarna var så söta och ordentliga i kyrkan. Det var rett og slett en helt underbar dag och kväll!

Vi har varit på en del hytteturer, skönt att komma lite bort på helgerna. Bara ta det lungt och mysa i goda vänners sällskap. Jag har också varit en del barnvakt till "mina 3 bonusbarn". Senast idag, då de var här och övernattade från igår. Vi hade lite "juleverksted", dvs vi gjorde lite saker som de kan ge bort i presenter till andra. T ex på julafton eller vid andra tillfällen. Hann inte med allt så det ska vi fortsätta med nästa gång jag ska passa dem.

Runt om kring så blir många vänner nu gravida eller så föder de barn. Känns lite konstigt egentligen.. Barndomskompisar som man hittat på massa saker med, och nu plötsligt så har de ansvar för ett litet barn. När blev vi så vuxna? Jag känner mig ibland fortfarande som den lilla tjejen som går i trean och tycker att min fadder som går i sexan är jätte stor. Själv har jag fortfarande inte blivit så vuxen som jag tyckte att hon var då.. haha..
Men det är kul!

På torsdag efter jobb så sätter jag mig på tåget, med destination Gardermoen. Jag ska hem hem! :o)
Är ett tag sedan sist, så nu gläder jag mig massor! Vår VD på jobb frågade mig i fredags om jag skulle till Sverige i helgen. "Nej, men nästa helg har jag tagit långledigt och ska hem" svarade jag. Som svar fick jag "Jag gillar egentligen inte att du skiner upp så när du berättar att du ska hem till Sverige, blir lite rädd för att du kanske inte kommer tillbaka igen." Haha.. Han har sagt det förr også... men jag återvänder helt säkert Marius! Även om det ibland svider lite i mitt hjärta..

Men det är ju egentligen inte så långt mellan Landskrona och Oslo.. och alla i Landskrona finns på tryggt förvar i mitt hjärta, tänker massor på er, hela tiden! Både vänner och familj!

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

hej Linda jag är fortfarande det där barnet hahaha fast jag fått barn. Man blir liksom aldrig vuxen. =)

Ses snart kram

2009-10-14 @ 21:13:17
Postat av: Anonym

God tur hjem!Jeg er sikker på at Marius kommer til å puste ekstra lettet ut når du returnerer uansett ;)

2009-10-14 @ 23:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0