Ahus

Varit en tur på sjukhuset idag igen. Ær ju lite stammis dær, men nu ær det bara 3 besøk kvar innan jul.
Idag var vi hos "gulpelegen" før uppføljning av medicinen. Mot min vilja (men det sa jag inte till doktorn) ska vi nu sluta med den før att se hur det går. Så håll nu alla tummar och tår :o) Ska tillbaka om ett tag før ny vurdering, 24t ph-måling och endeligt beslut. Som han sa, blir det illa så ær det bara att starta upp igen, inte værre æn så. Vi har ju medicin hemma. Och man måste ju ta en paus ibland før att se om han væxt av sig det.

Igår var Oddvar, Mari, Gry och Magnus hær på middag. Vældigt trevligt med mitt i veckan gæster! Men man betalar priset dagen efter ;o) Så nu kryper jag och Jesper upp i soffan och stickar lite.. (kærringvarning, jag vet! Men vældigt avslappnande) Håller på med en TJOCK ullfilt till Jesper.

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 36

Åh jag skulle också vilja sticka/virka/sy/younameit en ordentlig filt åt lilltjejen, men orken till att ta tag i sånt där och lära sig är lite långt borta :P Hoppas vi får se resultatet sen :D Kram

2010-12-09 @ 16:23:19
URL: http://madeleines.se
Postat av: Caroline

Håller tummarna för att han inte kommer att gulpa nu när det är medicinstopp! Filten blir säkert bra, den tunna var ju jättefin :) Kramar

2010-12-09 @ 19:54:14
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0