Familjedag

Idag har vi haft en riktig familjedag, dvs Stian har varit ledig :o)
Vi startade dagen med att sova længe, efter nattmaten vaknade inte Jesper førræn kl.08.30.
Vi har hunnit med IKEA, lunch med några på mitt jobb (jag skulle ændå snacka med chefen) och lite shopping.
Jag avskyr julshopping, folk ær ju galna! Parkeringshuset var fullt kl.13.30, jobbar inte folk??? ;o) Vi løste problemet genom att stælla bilen hos biltvætten och få den tvættad medan vi handlade. Perfekt!!

Nu har grabbarna sovit lite, medan jag har packat in lite julklappar och ordnat med några kort i ramar. Nu ska jag fortsætta med att sætta in kort i album. Ligger lite efter.. :oS

Vad pratade jag då med chefen om?? Jodå, jag fick lite julbonus æven om jag bara jobbat 2månader i år. Tackar och tar emot! :o) Men huvudpoænget var att jag ska "snart" tillbaka på jobb, næmligen i februari. Helt ærligt så glæder jag mig till det. Tror att Stian kan behøva ett break från jobbet och bara vara hemma och mysa med Jesper. Och jag ælskar mitt jobb och ska æntligen få anvænda huvudet lite igen. :o)


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 37

Det gjorde den verkligen, tänk vad mycket lite frisk luft kan göra :) Kram

2010-12-13 @ 18:35:52
URL: http://madeleines.se
Postat av: Anna Matilda

Oj, sa tidigt!! Men det blir nog bra :) Du har full rulle med bebis, skola och sa job i feb! Tusen tack for julkort. God Jul till er ocksa.

Kram

2010-12-13 @ 20:57:25
Postat av: Sara

Perfekt att slå två flugor i en smäll....& en julbonus tackar man inte nej till ;)

2010-12-14 @ 14:08:42
URL: http://minibyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0