Mamma på shopping..

Har varit ute på en liten shoppingtur idag. Är inte så överförtjust i att shoppa med massa rea-galna folk, precis som jag inte gillar att vara på shoppingcenter i veckan innan jul. Igår var jag en tur på ahus och körde inom Metro på vägen hem. Skulle bara in i en butik lite snabbt eftersom jag var utan Jesper, och jag visste vad jag skulle ha. Men det blev ju några extra butiker, bland annat Cubus som hade halva priset på massa kläder.

På Cubus har jag tidigare köpt en pjamas som både jag och Stian gillade och Jesper var så söt i den. Nu var det halva priset, så då var jag bara "tvungen" att köpa den i några större storlekar. Så nu har vi 4stk, men i str. 56 (som är i tvätt), 62, 68 och 74.

Idag har vi varit en tur i stan, bland annat på besök på jobbet. Släppte nyheten om att jag ska tillbaka och jobba om 5v :o) Grugläder mig!! Hittade iallafall en vit korg att ha Jespers leksaker i på hans rum, och en lite mindre svart som vi kan ha nere i stuen.

 

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Hrregud vad vi ska köpa på oss blöjor de sista dagarna nu då!!! Stooooort tack för tipset, var där idag och fick med oss 4 paket hem :D Kram

2010-12-28 @ 17:15:22
URL: http://madeleines.se
Postat av: Rumptott

hehe tack tack =D

kram

2010-12-28 @ 22:07:03
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0