Long time, no blogging..

Det är väl på tiden igen :o)
Mycket som har hänt sedan jag bloggade sist. Vi har varit på en helgtur i Göteborg med några vänner, en del julbord blev det också i december, världens bästa Cajsa var här på besök en helg, jag har varit hemma i Sverige och firat en helt underbar jul som gick allt för fort, det nya året startade på Majorstuen och starten på det nya året har varit helt super.

Sedan jag kom tillbaka efter julen i Sverige har jag bara suttit och drömt mig bort till varmen (vi har haft mellan -23 och -28 grader här i över en vecka, idag är det varmt ute, bara -10). Igår fick jag ett telefonsamtal från svärfar om att nu var resan bokad. 16 dagar till Thailand. Underbart! Dreams can come true!

Men innan avresa så ska vi hem en tur till Sverige. Fira att charmtrollet Anton blir 1år och att hans underbart söta kusin blir 7år (var tar tiden vägen??). Vi ska också på den sedvanliga jaktmiddagen med Stians jaktlag i februari. Denna helgen ska Stians kusins barn, Martin vara hos oss. Så tiden kommer att gå fort och jag gläder mig!! :o)

Just nu sitter jag här "nyopererad" eller vad man säger. Har varit hos doktorn och tagit bort ett märke/ en klump som jag hade på benet. Ett minne från en sandmyra på Fiji 2004. Har lite ångest för att bedövningen ska släppa och att det ska göra väldigt ont då, men är helt säkert bara jag som är en liten pyse. Kommer säkert att gå så bra så.. :o)

Nu ska jag laga hemmalagad pizza, fredagkväll är det lov att mysa lite extra! :o) God helg!!

              


Kommentarer
Postat av: E

Härligt med glada överraskningar! :) Jag önskar jag kunde få ett heltidsjobb, då hade jag fått mina drömmar sanna!

Trött på ofrivillig "semester"!



Puss

2010-01-15 @ 17:20:30
Postat av: KOSbruden

Åhhhhh vad härligt! Jag vill oxå till Thailand! Vi har pratat om att åka januari 2012. Jag fyller ju 30 i maj nästa år så vi tänkte åka 3 eller 4 veckor 2012 o fira de i lite efterskott... Känns inte så kul att åka i maj... Därför får vi fira i efterskott... hahahaa. Ha de gott...♥ kram

2010-01-15 @ 17:55:37
URL: http://www.kosbruden.blogspot.com
Postat av: Caroline

Du har varit saknad i bloggosfären ;) Skönt med lite sol, det behövs i er kyla! När bär det av? Kramar

2010-01-15 @ 19:36:55
URL: http://heybaberiba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0