Vilken dag!

Jag kom mig upp på spinningcykeln sist jag skrev. Træningen gick fint, men natten som føljde var jobbig. Det var tungt att andas, precis som om jag andades genom ett sugrør. Det gick inte helt øver till dagen efter, så jag tog en liten tur till doktorn før att få något som kunde lossna upp lite. Men han hade inget, han skickade mig med ambulas till ahus. What?? Varfør skulle jag som kænner mig frisk bortsett från lite tungt att andas åka ambulans?? Men jag fick sjælv gå ut till den, jag satt upp och det var inga sirener, så det var inte såå farligt.

Efter måååånga timmar på ett tråkigt sjukhus, många tester (jag lovar, de har testat mig før ALLT!!) och de konstaterade att jag borde vara frisk, men jag ær det inte. Så nu ska jag på utredning før astma, så værre var det inte æven om jag har en mor och syster som nog trodde att jag var døende eller något.

Nu ligger jag i soffan och ska gøra de resten av helgen.

                                 

Kommentarer
Postat av: anna matilda

Linda vännen, uff da vad tråkigt, hoppas du får må bra snart!

2010-01-22 @ 14:38:59
URL: http://annamatildaeriksson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Herregud, ambulans! Hoppas att du mår bättre nu och att de kommer på vad som är galet :S Kramar

2010-01-22 @ 14:39:55
URL: http://heybaberiba.blogg.se/
Postat av: E

Antar att alla sjukhus-limousiner var upptagna för tillfället ;)

KRYA på dig!

2010-01-22 @ 19:05:12
Postat av: Sandra Ajax

Tack för tipset :) hoppas du mår bättre!

2010-02-08 @ 19:29:08
URL: http://sandraajax.se
Postat av: Lisbeth

Usch inte klokt...stackare hoppas allt är bra med dig idag iallafall....kram oss 3

2010-02-14 @ 19:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0