Äntligen helg..

Helgerna betyder mycket mer när man jobbar än när man går hemma.
Nu har jag jobbat 2 av mina 4 veckor, härligt! Tiden har gått så snabbt, så snart är det över för denna gång. Ska njuta av permisjon fram till slutet av augusti.

Igår kväll var Morten (Stians bror) här på middag, raclette. Varför äter man inte det oftare? Är ju så otroligt gott och väldigt social mat :o)

Idag har jag ordnat med kort från Jespers födsel i album, är väl halvvägs, hoppas på att kunna ta det sista imorgon. Är helt sjukt att se korten, är det verkligen vår stora kille som var så liten? Ikväll ska vi hem till ett par vi mötte på sjukhuset som fick sin lilla kille nästan 2 v innan oss. Kul att hålla kontakten med de man delade sin "tuffa" tid med och någon som varit med om det samma..

Önskar er alla en mysig lördags kväll!


Kommentarer
Postat av: Stina Moumou, Gravid vecka 39

Då måste jag fråga, vad är raclette?

Jag känner inte igen ordet ; )



Hoppas du får en fin dag.

2011-02-13 @ 14:42:43
URL: http://moumou.se
Postat av: Nathalie Mamma Till Jasmine <3

Vad är det för mat?

Hade ni en trevlig lördag?



Sv:

Ja men det förstår jag. Min man och jag har varit tillsammans i 5 år i juni. =) Det har också gått otroligt fort! =)



Ja men det är klart att det får ta den tid det tar. Bara han som sagt utvecklas så är det ju JÄTTEBRA!! =)

Men hur mycket "senare" är han då? Nu har jag bara sett kort men han ser "normal" ut i mina ögon. =)

Missförstå mig rätt. =)



Ja det var det vi hade tänkt men sen åkte vi hem till Jasmines kusiner och lekte. Det var redan en sjukstuga där så vi spred lite mer bakterier. =)

Det var mysigt! <3



Ja men då skall jag göra listan lite senare ikväll. Kika gärna in då och läs. ;)



Oj hu så hemskt!! =( Vad var det för sjukdom om man får fråga?

Kan inte ens tänka mig hur det känns. =(

Bara tanken gör så att jag blir ledsen!!

Hoppas ditt syskon mår bra??



Hur mår ni idag?



Kramar!!

Postat av: Nathalie Mamma Till Jasmine <3

Ingen uppdatering?

Allt bra?



Sv:

Sorry för det sena svaret men jag hinner inte alltid med. =)



Ja man blir ju knäpp av att inte göra något. =)



Åh så kul! Hade du en underbar morsdag??



Ja absolut kommer det när det kommer! =)

Han är inte alls "sen". =)

Hur mår ni idag?

Några speciella planer för denna fina lördag?



Kramar från oss!

Postat av: Stina Moumou, Mamma till Siri 6 dagar

Tack för alla fina kommentarer. Dom värmer så himla mkt :D



Hoppas att du får en superfin dag.



Kram från en glad nybliven mamma

2011-02-21 @ 10:16:12
URL: http://moumou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0