Jag är biten av bacillen..

..stick-bacillen. Kan låta som att jag är en gammal kärring nu, men det är faktiskt ganska så avslappnande.
Det började när jag var sjukskriven i väntan på Jesper, fick ju inte lov att göra någonting. Så då satt jag ute i trädgården och stickade, eller försökte iallafall.

Jag är inte speciellt duktig, men det är lite kul att se att man blir lite bättre iallafall. Övning gir mester säger man väl? ;o)
Nu har Jesper 2 stickade filtar, en i tunn ull och en i tjockt ull. Nu håller jag på med en byxa (i storlek som passar till nästa vinter) och en tjock, supermjuk filt i ull. Tror det blir ännu en sån filt när denna är klar, till en ofödd bebis. Vi känner några av dem just nu.. ;o)


ett byxben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0